2015. november 10., kedd

7. rész

Emlékeztek a Benny Hill című showra? Tudjátok, vannak azok a vicces jelenetek, amikor a szereplők egymást kergetik, és közben valami rém idegesítő zene szól a háttérben. Lényegében mi is ezt csináltuk mellőzve a nevető közönséget. Nova sikoltozva rohant elöl, én mögötte Andy meg lóhalálában utánunk. A hideg levegő marta a tüdőmet, de megfogadtam, hogy csúnya verést kap a kis közbevetéséért, szóval kitartóan üldöztem tovább.
A park bejáratánál sikerült elkapnom, és be is vittem az első ütést, amitől elterült a földön. Vinnyogva négykézláb hátrált előlem, míg én lassan követve élveztem ki minden egyes másodpercet a szenvedéséből. Azt tervezgettem, hogyan fogom örökre bele vésni, hogy velem nem érdemes kikezdenie, mikor Andy elkapott hátulról. A váratlan lendülettől és a becsapódástól sikerült nekem is közelebbről megismerkednem a fagyott betonnal. Rögtön fölém kerekedett, a derekamra ülve fogta le a kezeimet.
- Nyugodj meg! – egészen közel hajolt az arcomhoz. Dühösnek és kissé csalódottnak tűnt. – Sikerült kikészítened, nézz csak rá! – oldalra fordítottam a tekintetem.
- Sajnálom, sajnálom… - ismételgette monotonul. A karjaival körbe fonta a térdét, és előre-hátra ringatózott. Szinte katatón állapotba jutattam. Kicsit megijedtem magamtól, hogy mit műveltem vele.
- Leszállnál rólam? – néztem azokba a csodás kék szemeibe.
- Megcsókolsz? – kacéran mosolygott. Szabályosan elolvadtam tőle, hogy még ilyen szituációban is képes ennyire édesen viselkedni.
- Egyezzünk ki egy szájra pusziban – na, azt hiszem ebben a pillanatban adtam be végképp a derekam. Felemeltem a fejem, majd rácuppantottam (az ajkában levő piercing további izgalmakkal kecsegtetett).  Az érzelemnyilvánítás eme aprócska mozzanatától szabályosan a mennyekbe repültem, és újult erővel töltött fel. Elmúlt a mellkasi szorításom, a szívem hevesebb ritmusra kapcsolt, és a lelkem egy sötét része felszabadult.
- Ennyi, Pindurka? – a meleg lehelete cirógatta a nyakamat.
- Most, csak ennyi – borzalmas akaraterőre volt szükségem, hogy megálljt parancsoljak a vágyaimnak. Hatalmasat sóhajtott, majd végre elengedett.  
Novához sétáltam, és leguggoltam mellé. Az egész teste rázkódott a zokogástól, a haja nedvesen tapadt az arcára az elhullajtott könnyeknek köszönhetően. Vajon az erőszak válthatta ki mindezt belőle? Feltételezhetően igen, bár szerintem az is, hogy közel kerültem a „pasijához”.
- Ne haragudj… - szipogott. – nem úgy gondoltam… - alig lehetett érteni a szavait, de mégis kivettem belőle mennyire őszintén megbánta. – csak úgy kibukott a számból – a nyakamba borult, és tovább itatta az egeret. Megveregettem a hátát vigasztalásképp, pedig az összes szőrszálam az égnek meredezett a szeretet áradatától. Rohadtul haragudtam rá, de per pillanat el kell játszanom az odaadó hugica szerepét, különben nem hagyja abba a hisztit. Viszont egy valami örömmel töltött el, nem csak én vagyok buggyant a családban.
- Oké – lenyeltem az összes nyomdafestéket nem tűrő káromkodásomat.
- Felbírsz állni? – hajolt mellé Andy. Engem a bunkóságom, őt meg a jó szíve fogja a sírba vinni.
- Megpróbálom – a színészi alakítása talán még az enyémet is übereli. Oscar gyanúsan alakította remegő lábakkal az elesett lánykát, aki arra vár, hogy megmentse a hős lovagja. Hányingerem támadt tőle, de ismét visszafogtam magam.
Andy felkapta (kicsit romantikusabban, mint engem a múltkor) és kézben cipelte a házunkig. Olykor hátra pillantott, és rám kacsintott, én pedig kényszeredett vigyor kíséretében a középső ujjammal jutalmaztam. Nova meg úgy bújt hozzá akár a kedvenc plüss macijához egy ártatlan kisgyerek. Az-az álszent picsa minden egyes másodpercet kiélvezte annak, hogy újra a karjaiban tartja. Más dolgom nem lévén magamban fortyogva baktattam utánuk.  Hajszál híján megpukkadtam a méregtől, amire a féltékenység meg az irigység nagyban rásegített.
A porta előtt lerakta, és becsengetett, hogy nyissák ki a kaput.
- Most, hogy ezt lerendeztük itt az ideje a jól kiérdemelt randinknak – vágtam vissza kegyetlen mosollyal. A nővérkémnek az összes vér kifutott az arcából, és levegőért kapkodott. Láttam rajta, hogy kész folytatni a korábbi kis műsorát, szóval gyorsan le kell törni a szarvait. – Ha tetszik, ha nem drága Nova, jelenleg velem van, és ha ezt nem tudod elfogadni, akkor nagyon sajnállak.
- Azt mondtad együtt vagyunk, ergo jogom van ehhez – olyan váratlanul kapott le, hogy köpni-nyelni nem bírtam, nem hogy ellenkezni. A csókja isteni, és előre sejtettem, függőséget fog kiváltani belőlem. Az ajka puha, a keze meleg, az érintése még a lábujjaimat is megbizsergeti, a nyakamat fogva játszadozott a hajammal. Mindent összefoglalva, kibaszott tökéletes! (Bár remélem, csórikámnak nem görcsöl be a háta a sok hajolgatástól.) Eredendően ateistának vallom magam, ám ezen túl elköteleződtem az Andyizmus mellett, és az imádatom fő célja a becses személye.
- Áááááá! – a dobhártyám végérvényesen feladta, mikor üvöltve felvisított. Hátra sem nézve száguldott be a bejáraton. Édes a bosszú, angyalom, és cseszett jól esik! Oké, aláírom picit könyörtelen volt, de megérdemelte, és gonosz szörnyetegként, ez megbocsájtható a számomra!
- Na, húzzunk kajálni, éhen halok! – ölelte át a derekam fülig érő szájjal.
- Beszaladhatok átöltözni? A végén még azt hiszik, hogy megrontasz egy diáklányt – vigyorogtam én is. Úgy döntöttem senki, és semmi nem árnyékolhatja be a jó kedvemet. Habár még nekem is hihetetlen milyen rövid idő alatt tettem meg a 360 fokos fordulatot, ami a viselkedésemet illeti. 
-  Ne már, olyan cuki vagy, mint egy lolli karakter valami béna anime sorozatból – pont ugyanez fordult meg a fejemben reggel a tükör előtt. Újabb ok, hogy lecseréljem a ruháimat.
- Megvárhatsz a ház előtt vagy be is jöhetsz – figyelmen kívül hagytam a megjegyzését. Igen, tudom az etikett kódex szerint nem illik behívni idegen fiúkat oda, ahol laksz. De hé, mióta is érdekel engem az ilyen? Plusz ez a második találkozásunk, vagyis megengedett a dolog.
- Nem szívesen teszem oda be a lábam, viszont ha kint maradok, lefagy az összes kiálló testrészem, bele értve a farkamat is. A közel jövőben pedig annak még nagy hasznát fogod venni! – zabálnivaló mosolyt fűzött a kommentárhoz. (Amúgy december lévén a tél már a nyakunkon van, és látszott a leheletünk, vagyis megértem.  Volt los angelesi polgárként én sem szívelem az itteni időjárást. )
- Nem csak nekem hiányozna, igaz? – vágtam vissza.
- Ott a pont! – ismerte el. – Csak utánad, Pindurka! –előre engedett.
Kisebb szóváltást követően beinvitáltam a szobámba. Megígérte, hogy nem leskelődik, de ha mégis azért büntetés jár. Bezárkóztam a fürdőbe, és gyorsan átvedlettem. Fehér pulóver rózsaszín szívecskékkel, farmer valamint fekete bokacsizma. Megfésülködtem, feldobtam némi sminket emellé társult a vastag parfüm felhő, és ennyi.
- Édesek a szívecskék, szépen kiemelik a melled! – nem is titkolta, hogy megbámult.
- Tetszenek, mi? – csábosan végig simítottam rajtuk puszta ingerlésképpen.
- A legszívesebben itt helyben megdugnálak, de nem szeretném elsietni – vigyorgott, amivel még jobban beindított. Ha közönséges akarnék lenni, azt mondanám a puncim bizsergett érte, de ilyen szavakat nem használunk, szóval hagyjuk a fenébe!
- Induljunk, mert a gyomrom táplálékért könyörög! – tereltem el a témát leplezve mennyire belepirultam az előbbi kijelentésébe.
A nappaliban az apámba botlottunk, és előre sejtettem, hogy nem fogja kibírni kommentár nélkül.
- Andrew, nem a rossz lánnyal vagy véletlenül? – na, tessék.  A magasságuk nagyjából egyezett, és én groteszkül festettem mellettük a 154 centimmel. Puszta megérzés, hogy az apám képes lenne a tettlegességig fajulni, ha nem úgy alakulna a helyzet. Minél előbb ki kell innen menekítenem, mielőtt az egész szituáció túlságosan is durva fordulatot venne.
- Mr. Rose – biccentett felé megadva a tiszteletet. Láttam rajtuk mennyire nem szimpatizálnak a másikkal. A tipikusan az a megfojtanám egy kiskanál vízben effektus. – Novával már hónapokkal ezelőtt szakítottunk.
- Összetörted a kicsikém szívét? – ökölbe szorult a keze.
- Tulajdonképpen ő csalt meg engem, szóval ebben az esetben nem én vagyok a szar alak – teljes mellszélességgel viselte az esetleges következményeket, amiért hatalmas piros pont a jutalma.
- Apa! – gyorsan közbe kell lépnem. – Emlékszel, az ígéretedre, miszerint nem baszogtatsz, ha rendesen járok suliba? – bedobtam az aduászom.
- A kurva életbe! – hatalmasat káromkodott, és bele vert a falba. – Na, tűnjetek el, mielőtt meggondolnám magam! – mutatott az ajtó felé.
- Ne várj meg, nem tudom, mikor jövök! – megragadtam Andy kezét, és kihúztam a veszély zónából. Győzelem! A hadművelet sikerrel zárult, és vér sem folyt.

Ültünk a kocsiban, és a néma csönd már kezdett rettentően irritálni.
- Az apád utál engem, olykor meg egy seggfej, de kivételesen elég higgadtan reagált – na, végre!
- Bevallom még nekem sem sikerült igazán kiismernem – vontam meg a vállam.
- Hova menjünk? – váltott témát, amit nem is bántam, mivel az előző kissé kínos a számomra.
- Válassz te, én még nem igazán vagyok jártas New Orleansban.
A Nola egy imádnivaló kis étterem a Francia Negyed szívében. Hatalmas az utcára néző ablakok, könnyed festmények a falon, kellemes légkör, lágy zene a háttérben, fehér abroszos asztalok, hangulatvilágítás és isteni illatok a konyha irányából. Hamar kiderült, hogy a helyet a Biersack család vezeti. Pofátlanul megérdeklődtem, hogy az ingyen kaja miatt hozott-e ide, de nemmel válaszolt. Azt mondta az étkezés árát levonják a fizetéséből, ugyanis itt pincérkedik kereset kiegészítésképpen.  (Legalább nem kellett állásinterjúkra járkálnia, és elég közeli kapcsolatban van az egész személyzettel, szóval az esély a kirúgásra elég kicsi.) Az étlapot átböngészve sajtos csirkét kértem rizzsel, desszertnek meg fehér csokoládés eper tortát. Udvariasan azért megérdeklődtem, hogy nem sok-e a kérésem, de csak legyintett rá. Micsoda úriember!
- Kérdezhetek valamit? –  várakozás közben kijöttünk rágyújtani. Az épület mögötti falat támasztottuk nagyban az ég felé füstölve.
- Persze – bólintott.
- Mi történt Novával? Úgy értem, mitől lett ilyen hisztérikus, ha a közelében vagy? – azóta mozgatott a kíváncsiság, hogy láttam őt olyan állapotban.
- Nos, azt hiszem, az egész történet kell ahhoz, hogy teljes legyen a kép – utolsót slukkolt a cigibe, majd elhajította a csikket. – Menjünk be, hideg van! – kinyitotta az ajtót, és előre engedett. Időközben kihozták a rendelt finomságokat. A nyál is összefutott a számban a puszta látványtól. Fel sem tűnt, mennyire ki vagyok éhezve, míg nem szembesültem a megrakott tálakkal.
- Szóval? – sürgettem.
- Először együnk utána elviszlek a kedvenc helyemre, és elmesélem – sóhajtott.
- Most komolyan? – nyögtem fel csalódottan. – Gonosz vagy!
 - Mondja az, aki először megtiltja a leskelődést utána meg csábosan felkínálja magát! – vágott vissza tudva jól, hogy ezzel lecsapta a magas labdát.
- Nyertél! – sóhajtottam. Per pillanat, olyan éhes vagyok, hogy nincs kedvem szócsatázni vele.
- Ne aggódj, el fogom mondani! – nyugtatott meg. Szerintem sejtette, ha nem teszi még inkább megsértődöm.
A számla rendezése után nem szálltunk vissza egyből a kocsiba. A kedvenc helye felé tartottunk gyalog, a Városi Parkba. Rengeteg látnivalóval és szórakozási lehetőséggel kecsegtetett a család minden tagjának. A szorgos munkásoknak köszönhetően pedig nyoma sincs a 2005-ös Katrina hurrikán okozta károknak.  Nem vagyok valami nagy természetbarát, így annyira nem nyűgözött le a hely, de azt aláírom, hogy valóban gyönyörű.
- Régen sokat jártam ide elmélkedni, vagy ha valami bántott. – a tó feletti művészien megmunkált fahídon álltunk meg.
- Igazán szép és meg van a maga varázsa – mellé támaszkodtam a korlátnál.
- Nova meg én egy koncertünkön találkoztunk… – fogott bele a sztoriba.
- Koncerteteken? – vágtam közbe.
- Aham, egy rock bandában énekelek – bólintott mosolyogva. – Tudod, mindig ott csápolt az első sorban, így nem volt nehéz nem észrevenni – folytatta. – A sokadik este után odajött hozzám, és elmondta milyen sokat jelent neki a zenénk, mennyire inspirálóan hat rá. Megköszöntem, és tovább léptem, legalábbis addig a pillanatig, míg rá nem jöttem, hogy nem bírom kiverni őt a fejemből. Megkerestem, majd randira hívtam. Repesett az örömtől, és igent mondott. Ugyan sok dologban különböztünk, de mégis megtaláltuk a közös hangot. Telt az idő, és a rajongóknak köszönhetően egyre több rólunk készült felvétel került fel a Youtube-ra. Nova kb. ekkoriban kezdett el jeleneteket rendezni, és a fejébe vette, hogy a háta mögött biztos más lányokkal is összefekszem. Feleslegesen próbáltam megmagyarázni, hogy számomra nem léteznek mások. Állandóan ugyanazt a szöveget hajtogatta, és én kezdtem besokallni tőle. Szerelmes voltam, és hülye is egyben! – az arca szomorú lett, és sejtettem ez mind a mai napig fájó pont az életében. – Emlékszem meghívták valami házi buliba, de én otthon maradtam, mivel nem igazán vágytam a részeg tinédzserek társaságára.
- Hadd tippeljek, ott talált boldogságra valaki más karjaiban – húztam el a számat. Ismerős a sztori, sajnos túlságosan is. Az előző exem pont ugyanezt csinálta velem, szóval tapasztalatból tudom milyen a megcsalt személynek lenni.
- Pontosan – sóhajtott. – Furcsán kezdett el viselkedni a buli után. Kedvesedett nekem, a kedvemben járt és újra a régi önmaga volt. Fogalmam sincs, hogy a bűntudat vezérelte- e benne, de nem is érdekelt, mert örültem, hogy végre minden rendben.
- Hogy derült ki mi történt?
- A fiú eljött hozzám, és bevallotta, hogy megfektette a barátnőmet. Nem vagyok rá büszke, de szétvertem a srác képét, majd kérdőre vontam Novát. Sírva bevallotta az igazat, és azt kérte ne haragudjak rá, mert részegen nem tudta mit csinál. Közöltem, hogy azonnal pakolja össze a nálam maradt cuccait, és tűnjön el. Nem sokkal később kezdtek el jönni a hívások, az SMS-ek, hogy fogadjam vissza. Random időközönként megjelent a lakásomnál, és nem egyszer órákat várt rám. Aztán pár héttel ezelőtt elmondta, hogy meghalt az édesanyátok, és megesett rajta a szívem.  Azt tanácsoltam, ha képes tartani a távolságot lehetünk barátok. Örült, hogy újra a közelemben tartózkodhat, és én elhittem, hogy megváltozott, míg el nem kezdte zaklatni a lányokat, akikkel megismerkedtem. Iszonyú nehéz… - sóhajtott félbe szakítva a monológot. – és egyszerűen nem tudom őt elküldeni.
- Gondolom, ez nem jelenti azt, hogy akkor te meg én… - köntörfalaztam.

- Nem állhat közénk, soha, semmilyen formában, erre megesküszöm! – felém fordult, és megfogta a kezemet. Lehajolt, majd megcsókolt, és azt hiszem ezzel mindent elmondott. 

6 megjegyzés:

  1. Hálát adok a facebooknak, hogy valamilyen okból értesítést küld, amikor egyes csoportokba posztolsz. (Ne kérdezd, hogy hogyan, és miért, talán ez a sors keze:'D)
    Ma is ez történt. Észrevettem, aztán azonnal olvastam.
    Hogy mit tudnék mondani rá? Ez kész maga a paradicsom!
    Még jobban vágyom a következő részre, mint eddig. Pedig ezen kívűl csak egy blogot tudok olvasni.
    Szóval nekem ez nagyon nagy dolog, hogy létezik még egy olyan blog, ami leköti a figyelmemet.
    Had mondjak köszönetet mások, és az én nevemben is azért, mert írod!
    Nagyon siess a következővel, kérlek!
    XoXo Vivien^^

    VálaszTörlés
  2. Szia Vivien!
    El nem tudod képzelni, milyen örömet okoznak a soraid. :) Boldoggá tesz, hogy ennyit jelent a számodra ez a történet (és másoknak is, ahogy írtad). :) Egyébként meg én tartozóm köszönettel, hogy olvasol.:)
    Megpróbálok sietni. :)

    Puszillak,
    Evangeline

    VálaszTörlés
  3. Húhúhúhú, majd meghaltam, mire megjött a következő rész :D Őszintén szólva kicsit úgy érzem magam, mint egy drogos, akinek ez a sorozat okozza a függőséget. Imádom Andy személyiségét, nagyon nagyon jól kialakítottad a történetben! :D
    A rész pedig ismét zseniális volt.
    Minél gyorsabban a következőt!
    (U.I: RockerWolf voltam, átírt névvel és képpel.^^")

    VálaszTörlés
  4. Szia Rockerwolf (Shinachan)! :)
    Három nap alatt hoztam folytatást, mivel igyekeztem sietni miattatok. :) Természetesen pedig örülök, hogy tetszett, és köszönöm, hogy írsz nekem. :)

    Puszil,
    Evangeline

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Vegyes érzésekkel olvastam végig ezt a fejezetet. Igazából semmi kivetnivalót sem találtam, mert most a vesszők sem zavartak be, ahogy semmi más sem. Mégis valami nem volt teljes... Talán a szóhasználataid miatt, itt már jobban érzékeltem a bővebb leírások hiányát, viszont még mindig nem olyan nagy hiba ez.
    Viszont, ha adhatok egy tanácsot, próbáld meg bemutatni nekünk a helyszíneket kicsit bővebben, hogy az olvasó lássa maga előtt, hogy milyen helyen is vannak éppen a szereplők.
    A karakterek még mindig nagyon jók így, és ha most sokan nem is értenek egyet velem, de én Nova karakterét teljes mértékig meg tudom érteni. :D
    Azért nem lehet könnyű, egy feltörekvő rocksztár barátnőjének lenni, látni az egyre több rajongólányt és ha belegondol az ember, Nova is csak egy rajongó volt az előtt, így a féltékenysége szerintem teljesen jogos volt. Viszont ha túlzásokba esik, és egyre jobban hisz abban, hogy megcsalta Andy, akkor bizony, követhet el hibát, mint például az az affér részegen a házibuliban. Szóval ja, csípem Nova karakterét, még ha picit túlzó is.
    Ja, és az a puszis jelenet nekem valahogy nem fért a képbe. Oké, hogy a pasi így próbálta meg elterelni a figyelmét, de azért lássuk be, ha valaki az én anyámról mondott volna ilyet, jöhetett volna bármilyen helyes pasi azzal, hogy csókoljam meg, akkor is agyonvertem volna a másikat. De ez már megint csak az én véleményem. :)
    Összességében jó rész volt. Köszönöm, hogy olvashattam!
    További jó írogatást!

    Ancy

    VálaszTörlés
  6. Szia Ancy!
    Először is köszönöm, hogy megint írtál nekem. :)
    Nos, a tájleírások bevallom neked őszintén nem a kedvenceim. :( Én magam is utálom, ha egy regényben pl. háromnegyed oldalon keresztül a fák szépségeiről ömlengenek, szóval részben emiatt is mellőzöm nagy részt. DE megpróbálok, majd kicsit részletesebb leírásokat betenni. ;)
    Nova és Heaven két különböző karakter a maga problémáival. Egyrészt Nova megcsalása is érthető, másrészről meg talán nem. Egyébként tökéletesen eltaláltad az okot, miért így alakult a dolog. :) Gratulálok! :D Heaven pedig kétségbeesetten igyekszik Andybe kapaszkodni, és ugyan neki is megvannak az indítékai, őt is meg lehet érteni. :)
    Na, igen eredendően én is egy nagy verést terveztem Novának az anyázásért. XD De mondom, á... az olyan kegyetlen lenne, hátha valakinek nem jönnének be az ilyenek, plusz Nova így is be van tojva tőle. Ergo maradtam a romantikus maszlagnál. ;)

    U.I.: Én köszönöm, hogy olvastál. :)

    Puszillak,
    Evangeline

    VálaszTörlés